پرش به محتوا
   
 
 

کاربر گرامی شما می توانید به صورت 24 ساعته از طریق شماره تماس 54587-021 با کارشناسان پشتیبانی سایت شیپور در تماس باشید

 

راهنمای بسته بندی و ارسال

راهنمای بسته بندی و ارسال:


کالا را با دقت بسته بندی کنید.

از روش هایی برای ارسال کالا استفاده کنید تا بتوان کالای ارسال شده را رهگیری کرد.

توصیه شیپور برای ارسال کالا با شرکت های معتبر حمل کالا و دارای رسید و کد رهگیری می باشد. این شرکت ها هنگام تحویل کالا به خریدار، سندی جهت تایید دریافت کالا دارند.

کد رهگیری مرسولات باعث می شود، خریدار بتواند در هر لحظه از محل مرسوله خود مطلع شود. همچنین سند تایید دریافت کالا، فروشنده را از رسیدن کالا به دست خریدار مطمئن می کند.

نکته : هنگام ارسال کالا با شرکت پست، در صورت امکان از پست سفارشی استفاده نکنید و کالای خود را با پست پیشتاز ارسال کنید. ارسال کالا با پست سفارشی باعث می شود تا کالا دیرتر به خریدار برسد.


جند نکته در خصوص سرویس ارسال شیپور با همکاری الوپیک:

در حال حاضر خدمات قابل ارائه به فروشکندگان برای ارسال کالا تنها در شهر تهران برای ارسال درون شهری توسط الوپیک از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ و همچنین برای ارسال از تهران به شهرستان ها تو سط الو پست در اسرع وقت در دست اقدام قرار می گیرد.

بر اساس قوانین و با هدف ایجاد بستری امن برای جابجایی مرسولات, سفیران الو پیک این حق را برای خود قائل هستند و می توانند مرسولات بیش از ۳۰ کیلوگرم و اندازه بیشتر از ۵۹*۵۹*۵۹ سانتیمتر را جابجا نکنند. در صورت اصرار فرستنده و ارائه هزینه اضافه به سفیر الوپیک برای حمل بار غیر مجاز، مسئولیت حمل بار با فرستنده بوده و در صورت صدمه دیدن بار خسارتی به فرستنده پرداخت نمی شود.

فرستنده مرسوله می بایست محتویات بسته را به رویت سفیر برساند و اجازه بدهد که صحت و سلامت و قانونی بودن مرسوله به تایید سفیر برسد. در غیر این صورت در قبال محتوای غیر قابل رویت بسته ها هیچ مسئولیتی ندارد و هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال بسته های حاوی اقلام مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، بر عهده فرستنده بسته و پاسخگویی در قبال آن در کلیه مراجع اداری، انتظامی و قضایی مستقیما به عهده ایشان است. همچنین فرستنده باید خساراتی که به سبب این امر به الوپیک وارد شده است را نیز جبران نماید.

در صورت بروز خسارت فرستنده باید فاکتور رسمی برای مرسوله ارائه دهد تا خسارت ایجاد شده جبران شود. در غیر این صورت هزینه خسارت بر اساس بررسی و تعیین قیمت مشابه مرسوله صدمه دیده در بازار تعیین و پرداخت خواهد شد.

در کلیه سفارشات با مبدا و مقصد تهران، سفیران ملزم به احراز هویت تحویل گیرنده بسته می باشند.


پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

021-54587

پیشنهادات و راهنمای شیپور