پرش به محتوا
   
 
 

کاربر گرامی شما می توانید به صورت 24 ساعته از طریق شماره تماس 54587-021 با کارشناسان پشتیبانی سایت شیپور در تماس باشید

 

نکات مهم درمورد معاملات غیر حضوری


بهترین و مطمئن ترین روش انجام معاملات در سایت نیازمندی، خرید حضوری و دیدن کالا از نزدیک است. تا از کیفیت کالا و انطباق ویژگی های ذکر شده در آگهی ، با واقعیت اطمینان حاصل کنید.

اگر خریدی که میخواهید انجام دهید در شهر محل زندگی خودتون بود حتماً خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید ودر غیر این صورت اگر اصرار به معامله با شهر دیگری را دارید نکات زیرا را رعایت کنید تا معامله ی امن تری داشته باشید:

1.اگر در شهر محل زندگی فروشنده آشنایی را دارید و بتوانید از طریق آن معامله و ارسال کالا را انجام دهید این مطمئن ترین راه معامله در شهر های مختلف است.در غیر این صورت از روش های زیر استفاده کنید.
2. از فروشنده اسکن شناسنامه یا کارت ملی را که با نام صاحب حسابی که میخواهید پول را به آن واریز کنید مطابقت داشته باشد، بخواهید. برای اطمینان بیشتر می توانید از شناسنامه و یا کارت ملی در کنار کالا عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند.
3.تلفن ثابت از شخص فروشنده بخواهید، و با آن تلفن با ایشان صحبت کنید تا از واقعی بودن شماره اطمینان حاصل کنید.
4.شناسه آگهی و تمامی اطلاعاتی را که از فروشنده دارید تا پایان معامله نزد خود نگهداری کنید. برای اطمینان بیشتر میتوانید بقیه ی آگهی های فروشنده را نیز بررسی کنید و نظرات آگهی را ببینید تا در صورت دیدن موضوعی غیر طبیعی از واریز پول جلوگیری کنید.
5.یکی از روش های مناسب جهت انجام معامله غیر حضوری استفاده از پست (Cash on Delivery) می باشد. در این نوع پست، پستچی کالا را به شما تحویل داده و شما پس از بررسی و اطمینان از مطابقت آن با اطلاعاتی که فروشنده به شما داده بود میتوانید مبلغ را به پستچی پرداخت نمایید و یا در صورت عدم مطابقت کالا با اظهارات فروشنده و یا وجود خرابی کالا را توسط پستچی مرجوع نمایید . به جای پست می توانید از طریق ترمینال ارسال کالا را انجام دهید و پس از رسیدن کالا به دستتان ، پول را به راننده اتوبوس  و یا ترمینال مربوطه تحویل بدهید تا آن را به فروشنده برساند.


پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

021-54587

پیشنهادات و راهنمای شیپور