پرش به محتوا
   
 
 

کاربر گرامی شما می توانید به صورت 24 ساعته از طریق شماره تماس 54587-021 با کارشناسان پشتیبانی سایت شیپور در تماس باشید

 

نکات مهم در خصوص درج آگهی


عنوان و توضیحات:


  • از نوشتن عنوان های تکراری، کلی و غیرمرتبط خودداری کنید. عنوان آگهی ( چه چیزی برای فروش دارید؟ ) باید دقیق و مشخص باشد و از کلمات کلیدی که مشخصات مهم یک کالا را نشان می دهد استفاده کنید.
  • عنوان آگهی باید کاملا مرتبط با کالا یا خدمتی باشد که در آگهی ثبت شده است و گویا و واضح باشد.
  • استفاده از عبارت های تبلیغاتی (عمده، انواع، تولید کننده و ...) در عنوان آگهی مناسب نیست و فقط در گروه کسب و کار امکان پذیر است.
  • توضیحات آگهی باید توضیح یک کالا یا خدمت خاص باشد و تبلیغاتی نباشد. در صورت درج شرح تبلیغاتی آگهی در زیر گروه کسب و کار قرار میگیرد.

تصویر آگهی:

 
استفاده از تصویر واقعی کالای آگهی شده، تاثیر آگهی شما را بالا می برد .  قوانین سایت در رابطه با عکس آگهی به شرح ذیل می باشد:
  
  • تصویر اول آگهی باید حتماً تصویر واقعی باشد. به دلیل اینکه درج تصویر واقعی (منظور از تصویر واقعی تصویری است که شما شخصا از طریق گوشی و یا دوربین ازکالای خود گرفته باشید) باعث می شود تا احتمال کلاهبرداری های اینترنتی کاهش یابد و همچنین خریدار بتواند مشخصات ظاهری کالایی که قصد خرید آن را دارد به طور دقیق در تصویر ببیند. 
  • برای تصاویر بعدی شما میتوانید از عکس هاس ادیت شده و یا فوتوشاپ شده نیز استفاده نمایید اما مجاز به درج لینک وب سایت ،اینستاگرام ، تلگرام و یا شماره تماس خود به روی تصویر آگهی نمی باشید. لازم به ذکر است آگهی هایی که دارای تصویر واقعی با کیفیت بالا و از تمام زوایا می باشند بیش از 5 برابر بازدید و احتمال فروش بالاتری به نسبت سایر اگهی ها دارند. 
  • چنانچه تصاویر شما با هر یک از قوانین گفته شده مغایرت داشته باشد توسط ناظر شیپور حذف میگردد و آگهیتان بدون تصویر در سایت فعال میشود.
    با توجه به نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، خواهشمندیم تصویر واقعی کالای خود را قرار دهید. 

قیمت آگهی:


  • پیشنهاد می کنیم کالاها را به صورت تکی آگهی کنید تا بتوانید قیمت واقعی آن ها را درج کنید. اگر نوع کالای شما قیمت بر واحد است، حتماً نوع و میزان واحد کالای خود را به ازای قیمت درج شده ذکر کنید.
- برای مثال اگر فروشنده ی پارکت هستید و قیمت را 40.000 درج کرده اید حتماً ذکر کنید چه مقدار از کالای شما این قیمت است.
شرح آگهی باید دربرگیرنده ی تمام جزییات و مشخصات کالای آگهی شده باشد.

  • درج قیمت واقعی باعث افزایش بازدید و اعتماد کاربران نسبت به آگهی شما می شود.



پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

021-54587

پیشنهادات و راهنمای شیپور